Скрипторий: Vehicle - clockwork hopper (guns & gears)
Назад к списку всех объектов Guns & GearsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАVehicle - clockwork hopper (guns & gears)
Clockwork Hopper
Vehicle 6
Uncommon
Large
Source Guns & Gears
Price 750 gp
A clockwork hopper is similar in form to a large rabbit, making hop-like strides that avoid terrain impediments, though the lurching hops can be bumpy and cause motion sickness in some riders.
Space 10 feet long, 10 feet wide, 12 feet high
Crew 1 pilot; Passengers 2
Piloting Check Driving Lore (DC 22) or Crafting (DC 24)
AC 19; Fort +14
Hardness 5, HP 80 (BT 40); Immunities object immunities
Speed 35 feet (clockwork)
Collision 4d10 (DC 22)
Hopper This vehicle hops across the terrain as it moves across the ground. The clockwork hopper ignores difficult terrain from earth, rock, rubble, slopes, and underbrush, and greater difficult terrain caused by those features is normal difficult terrain to the clockwork hopper. Massive Jump ( move, reckless) The pilot engages a spring-driven mechanism that rockets the clockwork hopper into the air, in a grand leap. The vehicle jumps in a straight line in the direction of its current heading without touching the ground, landing in a space of solid ground up to 70 feet forward and up to 30 feet up. Creatures adjacent to the spaces a hopper lands in take 4d10 bludgeoning damage with a DC 22 basic Reflex save, and are knocked prone on a critical failure. The clockwork hopper can't use Massive Jump again for 1 minute. Massive Jump stops working if the clockwork hopper is broken.
Wind-Up 10 minutes of wind-up, 1 hour of operational time, DC 22, standby
Price 750 gp
A clockwork hopper is similar in form to a large rabbit, making hop-like strides that avoid terrain impediments, though the lurching hops can be bumpy and cause motion sickness in some riders.
Space 10 feet long, 10 feet wide, 12 feet high
Crew 1 pilot; Passengers 2
Piloting Check Driving Lore (DC 22) or Crafting (DC 24)
AC 19; Fort +14
Hardness 5, HP 80 (BT 40); Immunities object immunities
Speed 35 feet (clockwork)
Collision 4d10 (DC 22)
Hopper This vehicle hops across the terrain as it moves across the ground. The clockwork hopper ignores difficult terrain from earth, rock, rubble, slopes, and underbrush, and greater difficult terrain caused by those features is normal difficult terrain to the clockwork hopper. Massive Jump ( move, reckless) The pilot engages a spring-driven mechanism that rockets the clockwork hopper into the air, in a grand leap. The vehicle jumps in a straight line in the direction of its current heading without touching the ground, landing in a space of solid ground up to 70 feet forward and up to 30 feet up. Creatures adjacent to the spaces a hopper lands in take 4d10 bludgeoning damage with a DC 22 basic Reflex save, and are knocked prone on a critical failure. The clockwork hopper can't use Massive Jump again for 1 minute. Massive Jump stops working if the clockwork hopper is broken.
Wind-Up 10 minutes of wind-up, 1 hour of operational time, DC 22, standby